مورد سوریه شبانه مرکزی آمریکا استانبول

مورد: سوریه شبانه مرکزی آمریکا استانبول عملیات نظامی اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات در اختیار من نیست بمانم یا بروم/ بازیکن ماشین نیست، نیاز به استراحت دارد ، شفر

سرمربی استقلال می‌گوید کارش در استقلال تمام نشده است ولی ماندنش در این تیم دست خودش نیست.

در اختیار من نیست بمانم یا بروم/ بازیکن ماشین نیست، نیاز به استراحت دارد ، شفر

شفر: در اختیار من نیست بمانم یا بروم/ بازیکن ماشین نیست، نیاز به استراحت دارد

عبارات مهم : العین

سرمربی استقلال می گوید کارش در استقلال تمام نشده است ولی ماندنش در این تیم دست خودش نیست.

ورزش سه نوشت: وینفرد شفر صحبت های جذابی در مورد استقلال، لیگ قهرمانان آسیا، رقیبانش در ایران، تمدید قرارداد با آبی پوشان و … به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:

مدت حضور شما در کشور عزیزمان ایران برایتان چطور گذشت؟

در اختیار من نیست بمانم یا بروم/ بازیکن ماشین نیست، نیاز به استراحت دارد ، شفر

از عملکرد بازیکنانم بسیار خوشحال هستم. همه بازیکنان با تمرکز بودند و خیلی سخت کار کردند جهت نمایش بهتر و جهت کلوب استقلال. بسیار خوشحالم از حضور در کشور عزیزمان ایران و زندگی کردن با هواداران استقلال. بازی با العین نقطه روشنی جهت من و کلوب استقلال بود و من تا حالا چنین هوا ندیده بودم.

با توجه به این که شما بخش مهمی از دوران مربیگری خود را در کشور امارات بوده اید، لذت کار کردن در کشور عزیزمان ایران زیاد است یا امارات؟

نمی توانم بگویم کدام بهتر هست. در امارات در الاهلی و العین بودم، در الاهلی قهرمان شدم و در العین هم به شیخ 3 جام دادم. آن وقت تماشاگران بیشتری نسبت به حالا به ورزشگاه می آمدند. در استقلال هر لحظه تعداد زیادی هوادار داریم و لیگ نیرومند تر از لیگ امارات دارم. در مورد پول و بودجه جهت خرید بازیکنان تازه امارات شرایط خیلی بهتری دارد. شنیدم الجزیره 20 میلیون دلار جهت خرید بازیکن تازه پول داده است و الوصل هم همینطوری.الان الاهلی یک مسئله بزرگ دارد و آن هم این است که این کلوب با کلوب الشباب تلفیق شده است است و کلوب دبی اف سی را تشکیل داده هست. من در هر دو کشور خاطرات خوبی دارم و شرایط خوبی را تجربه کرده ام.

سرمربی استقلال می‌گوید کارش در استقلال تمام نشده است ولی ماندنش در این تیم دست خودش نیست.

تیم شما هم اکنون در گروه فوت لیگ قهرمانان آسیا صدر نشین است ولی به هرحال نبود تیام شاید کمی برنامه شما را به هم ریخته باشد. آیا برنامه ای در نبود تیام دارید؟

امیدوارم تیام خیلی سریع آماده بشود جهت بازی های آینده استقلال چون او خیلی خوب مراحل درمانی خود را در آلمان پشت سر می گذارد. در رابطه با مصدومیت تیام یک دکتر خاص و مجرب مشغول درمان او هست. نمی خواهم بگویم کادر پزشکی استقلال نمی تواند این کار را انجام بدهد ولی پزشکی که تیام را درمان می کند یک دکتر کاملا مشهور است که حتی اوسین بولت هم زیر نظر او درمان می شود. من دلواپس این نیستم که او نمی تواند بازی کند چراکه فکر می کنم او می تواند بازی کند. البته ما در بازی با العین هم 45 دقیقه بدون او بودیم و خوب هم بازی کردیم ولی امیدوارم برگردد و به ما کمک کند. امیدوارم تیام برگردد ولی ما بازیکنان خوب دیگری هم داریم.

خودتان می دانید چقدر طرفداران تیم استقلال دوست دارند قراردادتان را تمدید کنید؟

خیلی خوشحالم که هواداران دوست دارند من بمانند ولی این موفقیت فقط کار من نیست و همه کادرفنی و بازیکنان خوب کار کرده اند. من قبلا هم گفته ام عاشق این بازیکنان و عاشق این مردم هستم ولی در اختیار من نیست که بمانم یا بروم.

در اختیار من نیست بمانم یا بروم/ بازیکن ماشین نیست، نیاز به استراحت دارد ، شفر

ولی مهمترین پرسش طرفداران تیم استقلال این است که دوست دارید در استقلال بمانید یا نه؟

گفتم من کارم تمام نشده هست، گفتم می خواهم استقلال را به رده های بالای فوتبال کشور عزیزمان ایران و عالی ترین سطح در فوتبال آسیا و باور کنید ما در گذشته خیلی سخت کار کرده ایم و کارمان اصلا راحت نبود. راه رسیدن به موفقیت بسیار سخت بود و ما همه کنار هم بودیم. در آینده به چیزهای بیشتری جهت موفقیت نیاز داریم، می توانیم دوباره یکی از عالی ترین تیم های آسیا باشیم.

سرمربی استقلال می‌گوید کارش در استقلال تمام نشده است ولی ماندنش در این تیم دست خودش نیست.

در دوران حضور شما خیلی از بازیکنان پیشرفت فوق العاده ای در فوتبال ارزش داشتند. به عنوان مثال وریا غفوری که در اول فصل تا مرز جدایی از استقلال پیش رفت ولی حالا به ستاره استقلال تبدیل شده است هست. چقدر این عنوان را به حضور خودتان در استقلال ارتباط می دهید؟

من تجربه این پرسشها را قبلا داشته ام. هر لحظه با بازیکنان صحبت می کنم و این فقط مربوط به وریا نیست. هر لحظه با وریا در تمرین صحبت می کنم و می گویم چه کاری باید انجام بدهد و به او انگیزه می دهم. من با بازیکنانم صادق هستم و آنها به من اعتماد دارند و من هم مطمئنم آنها عالی ترین عملکردشان جهت کلوب در زمین انجام می دهند.

خیلی از مربی های لیگ برتری نسبت به برنامه های لیگ اعتقاد دارند ولی شما تا کنون کمتر وارد این پرسشها شده است اید. این به آن معنی است که شما برنامه های کی روش را قبول دارید یا ترجیح می دهید خودتان را وارد این پرسشها نکنید؟

در اختیار من نیست بمانم یا بروم/ بازیکن ماشین نیست، نیاز به استراحت دارد ، شفر

من در کنفرانس قبلی گفتم نمی توانیم برابر نفت بازی کنیم چون بازیکنان ماشین نیستند و نیاز به استراحت دارند. اگر بازیکنان 9 فروردین بازی کنند و مصدوم شوند ممکن است نتوانند در جام جهانی بازی کنند. باید در مورد کلوب ها و تیم ملی تعامل بهتری باشد و در مورد برنامه ها باید صحبت کنیم. فکر می کنم نظر کی روش هم همین است و او بازیکنان را جهت جام جهانی نیاز دارد. باید عالی ترین تعامل بین کلوب ها و تیم ملی وجود داشته باشد.

شما در مورد دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس مدعی شده است اید که فوتبال KICK AND RUSH بازی می کنند در حالی که سبک بازی آنها کاملا متفاوت هست. بعد از صحبت های شما خیلی ها گفتند به برانکو طعنه زده اید. نظر خودتان در این باره چیست؟

نمی دانم شما از این سبک بازی چه برداشتی دارید ولی خیلی از تیم ها در انگلیس با همین سبک بازی می کنند. مهم این است که مردم ز حرف های من چه برداشت می کنند و مهم این است خودم چه نظری دارم. توپ های بلند در نیمه دوم از خط دفاع پرسپولیس ارسال شد و آنها امیدوار بودند بتوانند از توپ های برگشتی گل بزنند ولی 4 دفاع و 2 هافبک دفاعی ما خیلی خوب بودند. هنگامی که شما بازیکنانی مثل شماره 22 و 99 در ذوب آهن دارید، مشخص است روی به بازی مستقیم می آورید، البته ما در نیمه دوم خودمان مقصر بودیم که به آنها شانس دادیم.

بازیکانی مثل داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی نباید به آنها اجازه ضربه زدن از خط دفاع را می دادند. من خیلی خوشحالم هنگامی که می بینم کلوب های ایرانی در لیگ قهرمانان خوب نتیجه می گیرند، این عنوان جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران خیلی خوب هست. برانکو مربی خیلی خوبی است و بعضی ها می گویند هنگامی که من در مورد عنوان خاص صحبت می کنم در مورد کسی حرف می زنم در حالی که اصلا اینطوری نیست. من به همه مربی ها و همینطور خبرنگاران احترام می گذارم.

واژه های کلیدی: العین | ایران | امارات | ایرانی | برنامه | فوتبال | استقلال | استقلال | بازیکنان


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار