مورد سوریه شبانه مرکزی آمریکا استانبول

مورد: سوریه شبانه مرکزی آمریکا استانبول عملیات نظامی اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری عشق را خاک کرده‌ایم ، شهرزاد همه‌چیز دارد!

بازیگر نقش مرضیه در سریال «شهرزاد» اعتقاد است: علاقه در زندگی‌ها کمرنگ شده است هست. شاید بتوانم بگویم سالیان سال است که ما علاقه را در زندگی‌های خودمان خاک کرده

عشق را خاک کرده‌ایم ، شهرزاد همه‌چیز دارد!

شهرزاد همه چیز دارد!/عشق را خاک کرده ایم

عبارات مهم : زندگی

بازیگر نقش مرضیه در سریال «شهرزاد» اعتقاد است: علاقه در زندگی ها کمرنگ شده است هست. شاید بتوانم بگویم سالیان سال است که ما علاقه را در زندگی های خودمان خاک کرده ایم، تا جایی که اگر به کسی که دوستش داریم ابراز علاقه کنیم، عجیب به نظر می رسد.

به گزارش ایسنا، فریبا متخصص، بازیگر نقش مرضیه در سریال «شهرزاد» با اشاره به اینکه خودش هم هر هفته دوشنبه ها به تماشای سریال می نشیند، اظهار کرد: من هم همان دوشنبه ها شهرزاد را می بینم. ولی دو هفته قبل که جهت اکران مردمی رفته بودیم، توانستم یک روز سریعتر و در سینما با مردم قسمت تازه را ببینم که تجربه جالبی بود. به هر حال هنگامی که سریال را در خلوت خودت می بینی حس دیگری دارد، ولی هنگامی که در کنار مردم هستی، تصویر العمل هایی آن ها را هم از نزدیک می بینی. جهت مثال در سکانسی که شخصیت مرضیه قرار بود با اصغری از بیمارستان برگردد، مردم در سالن می خندیدند! هنگامی که همراه مردم سریال را می بینی، به هر حال از حس آن ها انرژی می گیری.

عشق را خاک کرده‌ایم ، شهرزاد همه‌چیز دارد!

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر نظرات مدرم در اینترنت را پیگری می کند، عنوان کرد: خیلی نه، چون کار وقت گیری است و من هم چندان وقت نمی کنم. خودم هم خیلی فعالیت در این فضاهای مجازی ندارم و از طرفی گاهی نسبت به هنرمندها با بی انصافی حرف هایی را می نویسند؛ همان هنرمندی که جهت مردم زحمت می کشد. گاهی حتی راجع به چیزهایی مثل لباس و آرایش اظهارنظرهایی می کنند که اصلا اصولی نیست؛ البته فکر می کنم این افراد نوجوان های ۱۴-۱۵ ساله ای هستند که سرشان خلوت است و وقت این را دارند که در اینترنت راجع به چنین موضوعاتی صحبت کنند! در صورتیکه مردم ما عمیق تراز آن هستند که بخواهند چنین رفتاری نشان دهند.

متخصص در ادامه گفت: به هر حال هر سریال و هر مجموعه ای که ساخته می شود، پیامی دارد و می خواهد حرفی بزند تا اینکه به نکاتی مانند مژه مصنوعی دقت کنند! این نگاه ها خیلی سطحی هست، دغدغه ای که در یک مجموعه وجود دارد، این صحبت ها نیست.

بازیگر نقش مرضیه در سریال «شهرزاد» اعتقاد است: علاقه در زندگی‌ها کمرنگ شده است هست. شاید بتوانم بگویم سالیان سال است که ما علاقه را در زندگی‌های خودمان خاک کرده

وی ادامه داد: در موارد مشابه می بینیم که مردم با سریال هایی که ساخته می شود، زندگی می کنند و در آن ها غرق می شوند. البته نمی خواهم مقایسه کنم ولی مجموعه «شهرزاد» با توجه به آدم های حرفه ای و با تجربه ای که در آن حضور دارند، با نشانه جهت مخاطب ساخته شده است و بهتر این است که مخاطب هم با این دید که بخواهد حرف سریال را بفهمد آن را ببیند، اینکه چقدر می تواند روی زندگی اش تاثیرگذار باشد. این طور نباشد که بعد از دیدن هر قسمت در اینترنت با یکدیگر سر مباحث سطحی بحث کنند و حتی دعوایشان شود، چون فکر می کنم باید از این مباحث و بحث ها بگذریم.

متخصص با بیان اینکه «می گویند کل موضوعاتی که جهت فیلمسازی می توانیم از آن ها استفاده کنیم، در حدود ۷۰ عنوان هست، تاکید کرد: فکر می کنم شهرزاد همه چیز دارد! به شکل فشرده و بافایده موضوعاتی مثلث عشق، سیاست، روابط خانوادگی، فوت و… را دارد. این طور نیست که تنها یک قصه باعشق یا سیاسی را روایت کند، مجموعه ای از مباحث و بحث های متفاوت را در خودش دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: به عنوان مثال، شخصیتی مانند هاشم را در سریال می بینیم که بیرون از منزل با روحیه ای متفاوت ظاهر می شود، ولی در منزل واکنش‌ها دیگری دارد؛ در این صورت می توانیم بُعدهای متفاوت شخصیتی از افراد را ببینیم و همین نکات می تواند جذابیت هایی را جهت مخاطب به وجود آورد.

عشق را خاک کرده‌ایم ، شهرزاد همه‌چیز دارد!

بازیگر نقش مرضیه همچنین با اشاره به اینکه علاقه در زندگی ها کمرنگ شده است هست، عنوان کرد: شاید بتوانم بگویم سالیان سال است که ما علاقه را در زندگی های خودمان خاک کرده ایم، تا جایی که اگر به کسی که دوستش داریم ابراز علاقه کنیم، عجیب به نظر می رسد. حتی اگر زن و شوهری را ببینیم که با یکدیگر باعشق صحبت می کنند در نظر ما تظاهر به نظر می رسد، به این علت که از علاقه و پرسشها عاطفی و بعضی خصلت های عاطفی دور افتاده ایم. ما بعضی از عواطف بشری را فراموش کرده ایم و حالا خوب است که با این فیلم ها فضا زیر و رو می شود و یادمان می آورد که در دل هر آدمی کورسویی از علاقه را می توان دید. فکر می کنم آقای فتحی در این زمینه رسالتی را در حد تمام و کمال انجام داده است.

متخصص که تجربه همکاری با حسن فتحی را در چند کار دیگر نیز داشته، راجع به کار کردن با این کارگردان سینمای کشور عزیزمان ایران بیان کرد:از نظر اینکه ایشان خیلی دقیق و توصیه سنج هستند، شاید کار کردن سخت به نظر برسد، ولی در کار کردن باید حواست باشد. آقای فتحی انسان خیلی شریفی است و این توصیه خیلی مهمی هست، چون اول باید آدم خیلی خوبی باشی، بعد کارگردان خوبی شوی.شاید این طور به نظر بیاید که ایشان کارگردان سخت گیری هستند ولی این مشکل را به جان می خری. البته آدم ها بعد از اینکه چند سال با یکدیگر کار می کنند، با هم هماهنگ می شوند و دیگر این سختگیری به چشم نمی آید.

بازیگر نقش مرضیه در سریال «شهرزاد» اعتقاد است: علاقه در زندگی‌ها کمرنگ شده است هست. شاید بتوانم بگویم سالیان سال است که ما علاقه را در زندگی‌های خودمان خاک کرده

این بازیگر در ادامه با اشاره به علاقه و عاشقی های مرضیه و هاشم در سریال تاکید کرد: زنان قدیمی جنس متفاوتی از علاقه را تجربه می کردند. جهت آن ها مردشان خدای روی زمین است و حرف اول منزل را هم او می زند! علاقه آن ها زمینی و خالص است و فکر می کنم عشقی که مرضیه به هاشم آقا دارد، عشقی نیست که آرام آرام پدید آمده باشد و از قبل همدیگر را می شناختند، ولی می توان گفت همسر مرضیه هر فرد دیگری هم بود همین طوز پروانه وار دور او می چرخید. زن می خواهد بنای خانواده را حفظ کند و نمی خواهد خللی در روابط خانوادگی آن ها ایجاد شود.

وی ادامه داد: همه مادرهایی که نقش آن ها را بازی کردم، این پایه را دارند، ولی هنگامی که آن ها را در کنار هم می گذارید جنس متفاوتی دارند. در واقع می توانم بگویم شبیه به مرضیه را تا به حال بازی نکرده ام.

عشق را خاک کرده‌ایم ، شهرزاد همه‌چیز دارد!

متخصص که علاوه بر بازیگری جلوی دوربین، در رادیو هم فعالیت های زیادی دارد، راجع به اولویت شخصی خودش گفت: من کارمند رادیو هستم و به همین علت زیاد هم شنیده می شوم، مگر زمانی که سر فیلم و سریالی باشم که حضوم در رادیو کمرنگ تر می شود. با این حال علاقه قلبی من به تئاتر هست، به علت نفس گرم مخاطب و زایشی که هر روز روی صحنه تئاتر اتفاق می افتد. با اینکه هر روز گریم، لباس و دیالوگ یکسانی داری، ولی قطعا هر روز اجرای یکسانی نخواهی داشت و چون زنده هست، حس غریبی هم دارد و باید آن را زنده نگه داری تا ارتباط مخاطب هم از بین نرود. در حالی که در رادیو، سینما و تلویزیون اثر تولیدی است و دغدغه لحظه به لحظه خوب بودن دیگر در بازیگر نیست. البته منظورم این نیست که در این کارها بازی بد می شود، ولی به هر حال تئاتر هیجانی دارد که بقیه ندارند. من به عنوان یک بازیگر ترجیح می دهم همه این هنرها را تجربه کنم و نمی توانم خودم را صرفا تئاتری یا رادیویی بدانم!

واژه های کلیدی: زندگی | سریال | بازیگر | بازیگری | ابراز علاقه | فیلم و سریال | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار