مورد سوریه شبانه مرکزی آمریکا استانبول

مورد: سوریه شبانه مرکزی آمریکا استانبول عملیات نظامی اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی زمزمه‌های رونق خرید بازار مسکن به گوش می‌رسد

رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با تاکید بر اینکه زمزمه هایی مبنی بر رونق بازار مسکن به گوش می رسد، گفت: در شرایط فعلی یک اصفهانی می تواند بنا بر سلیقه و تقاض

زمزمه‌های رونق خرید بازار مسکن به گوش می‌رسد

زمزمه های رونق خرید بازار مسکن به گوش می رسد

عبارات مهم : اجاره

رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با تاکید بر اینکه زمزمه هایی مبنی بر رونق بازار مسکن به گوش می رسد، گفت: در شرایط فعلی یک اصفهانی می تواند بنا بر سلیقه و تقاضای خود با هزینه کردن 300 تا 250 میلیون تومان، منزل خرید کند.

رسول جهانگیری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شرایط بازار مسکن، اظهار کرد: زمزمه هایی در بحث رونق بازار مسکن شنیده شده است و با توجه به اینکه بسیاری از پرسشها اقتصادی شهر به این بازار گره خورده، می توان به آینده امیدوار بود، ولی این عنوان هنوز قطعی نشده است.

وی با بیان اینکه بنا بر اعلام مشاوران املاک مخاطبان خرید مسکن در اصفهان زیاد کردن یافته اند، افزود: براین اساس مردم طی یک ماه گذشته جهت پرسوجو کردن قیمت ها و خرید مسکن در بازار رغبت بیشتری از خود نشان داده اند که این اتفاق نشانه ای از بارقه هایی امید در این بازار است.

زمزمه‌های رونق خرید بازار مسکن به گوش می‌رسد

میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان در اصفهان بین 3 تا 6 میلیون است

رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا زیاد کردن قیمت ارز، دلیلی بر زیاد کردن میل به مردم به خرید مسکن شده است هست، تصریح کرد: علت این امر زیاد کردن قیمت تسهیلات خاص و وام مسکن است که موجب تشویق مردم به خرید مسکن شده است است.

رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با تاکید بر اینکه زمزمه هایی مبنی بر رونق بازار مسکن به گوش می رسد، گفت: در شرایط فعلی یک اصفهانی می تواند بنا بر سلیقه و تقاض

وی هم چنین در خصوص اینکه هم اکنون بالاترین و پایین ترین قیمت هر متر مربع ساختمان در اصفهان چقدر هست، گفت: قیمت ها بسته به اینکه در کدام منطقه خرید می شود، متفاوت هست، با این وجود میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان در شهرستان اصفهان بین 3 تا 6 میلیون تومان است.

جهانگیری با تاکید بر اینکه قدرت خرید مردم اصلا قابل قیاس با زیاد کردن بی رویه قیمت مسکن طی سال اخیر نیست، اظهار کرد: یکی از دلایل زیاد کردن منزل های خالی در اصفهان و کشور، کم کردن قدرت خرید مردم است از سوی دیگر منزل های ساخته شده است متناسب با سلیقه و ذایقه مردم اصفهان نیست.

اصفهان نیاز به منزل های 50 و 60 متری دارد

زمزمه‌های رونق خرید بازار مسکن به گوش می‌رسد

وی توضیح داد: پیش از این خانواده حدود هفت یا هشت نفر بودند که امروز تعداد آنها به سه یا چهار نفر کم کردن یافته هست، با این وجود در اصفهان منزل های 50 یا 60 متری جهت خانواده های کوچک وجود ندارد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با بیان اینکه در صورت کمک دولت در قالب تسهیلات مسکن می توان به خرید مردم امیدوار شد، تصریح کرد: وام های مسکن باید به دست متقاضیان مهم خود از جمله سازنده و انبوه ساز، شهرداری ها و همچنین خریداران برسد تا این تسهیلات عاملی بر زیاد کردن قیمت تورم نشود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با تاکید بر اینکه زمزمه هایی مبنی بر رونق بازار مسکن به گوش می رسد، گفت: در شرایط فعلی یک اصفهانی می تواند بنا بر سلیقه و تقاض

وی افزود: در شرایط فعلی یک اصفهانی می تواند بنا بر سلیقه و تقاضای خود با هزینه کردن 300 تا 250 میلیون تومان، منزل خرید کند، هم چنین با کمتر از 200 میلیون تومان می توان در مناطق حاشیه ای شهر همچون رباط سوم، همت آباد و … صاحب منزل شد.

پیک سه ماهه رهن و اجاره موجب زیاد کردن قیمت ها می شود

زمزمه‌های رونق خرید بازار مسکن به گوش می‌رسد

جهانگیری در ادامه در خصوص بازار نابسامان رهن و اجاره مسکن، اظهار کرد: پیک رهن و اجاره از خرداد تا آخر شهریور ماه است و این به عنوان بزرگترین عیب موجب زیاد کردن قیمت ها به علت بالارفتن تقاضای مردم می شود.

وی گفت: متاسفانه تمام متقاضیان رهن و اجاره مسکن به علت پرسشها فرهنگی و اجتماعی، قراردادهای خود را به گونه ای تنظیم کرده اند که در این سه ماه نسبت به جابجایی اقدام کنند و این بزرگترین ایراد بازار رهن و اجاره است.

رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با تاکید بر اینکه قراردادهای رهن و اجاره باید در طول سال تقسیم شود، تصریح کرد: یکی از عوامل زیاد کردن قیمت اجاره و رهن تمرکز مردم در این سه ماه تابستان است.

وی با بیان اینکه با کم کردن بهره و سود بانکی زیاد قراردادهای مسکن به سمت اجاره گرایش پیدا می کند، اظهار کرد: در حال حاضر زیاد بحث اجاره مسکن رونق دارد، با این وجود در اصفهان بازار آشفته ای در بخش رهن و اجاره نداریم و قیمت ها تقریبا ثابت و براساس تورم جامعه تعیین می شود.

برابری عرضه و تقاضای منزل های رهن و اجاره در اصفهان

جهانگیری تاکید کرد: رکود بازار خرید و فروش مسکن موجب ایجاد ثبات در بازار رهن اجاره شده است است و مطابق سنوات گذشته اصفهان شاهد زیاد کردن بی رویه های هزینه های رهن و اجاره نخواهد شد.

وی افزود: پیش از این نیز افراد بسیاری به بهانه کسب سود اقدام به ساخت و ساز مسکن کردند، ولی به علت رکود حاکم بر بازار، موفق به فروش واحدهای خود نشدند و با توجه به اینکه اکنون سررسید قسط وام و بدهی ارزش هست، آنها نیز وارد بازار رهن و اجاره شده است اند، بنابراین در حال حاضر عرضه منزل های رهن و اجاره پاسخگوی تقاضای بازار است.

واژه های کلیدی: اجاره | بازار | میلیون | اصفهان | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار