مورد سوریه شبانه مرکزی آمریکا استانبول

مورد: سوریه شبانه مرکزی آمریکا استانبول عملیات نظامی اخبار بین الملل

گت بلاگز اخبار اجتماعی برای معیشت قشر زحمتکش فکر نشده‌است ، زیاد کردن ۴۰۰ درصدی طرح ترافیک را چگونه با مردم محاسبه کنیم؟

به اعتقاد محسن طاقدار، اگر رانندگان وانت، تاکسی و آژانس‌ها یک روز کار نکنند به لحاظ معیشتی دچار مسئله خواهند شد. حال چگونه و بر چه معیاری ناگهان زیاد کردن قیمت

برای معیشت قشر زحمتکش فکر نشده‌است ، زیاد کردن ۴۰۰ درصدی طرح ترافیک را چگونه با مردم محاسبه کنیم؟

زیاد کردن ۴۰۰ درصدی طرح ترافیک را چگونه با مردم محاسبه کنیم؟/برای معیشت قشر زحمتکش فکر نشده است

عبارات مهم : آژانس

به اعتقاد محسن طاقدار، اگر رانندگان وانت، تاکسی و آژانس ها یک روز کار نکنند به لحاظ معیشتی دچار مسئله خواهند شد. حال چگونه و بر چه معیاری ناگهان زیاد کردن قیمت چند صد درصدی بر این قشر زحمتکش تحمیل خواهد شد؟

محسن طاقدار در گفت وگو با ایلنا، در خصوص بحث طرح ترافیک و قیمت های پیشنهادی آن جهت سال ۹۷ گفت: ما انتظار داشتیم حمل و نقل عمومی را از بخش شخصی جدا کنند. طرح تازه یعنی اینکه هر کسی که توان مالی و خودروی مدرن تری دارد، می تواند وارد طرح شود ولی نوع فعالیت وانت بارها و رانندگان آژانس ها که وظیفه مهمی در حمل و نقل شهری ایفا می کنند، متفاوت هست. توصیه دیگر آنکه از وانت بارها معاینه فنی برتر خواسته اند ولی این پرسش به وجود می آید که ما چه زمانی طرح نوسازی حمل و نقل باری شهر را انجام داده ایم یا خودروهای ایمن باری با قیمت مناسب در اختیار این فعالان این حوزه داده ایم که حالا انتظار معاینه فنی برتر را داریم؟

این فعال حوزه حمل و نقل شهری افزود: سال گذشته شورای شهر و شهرداری ما را جهت کسب مشورت در عنوان زیاد کردن قیمت طرح ترافیک دعوت کرد. در جلساتی که در کمیسیون حمل و نقل داشتیم با دلایل منطقی ثابت کردیم که این زیاد کردن قیمت جهت بخش حمل و نقل مورد نیاز نیست و باعث اوج رفتن هزینه های معیشتی مردم می شود. در شورای تازه نیز درخصوص موتور برقی از ما نظرخواهی کردند و ما هم نظرات کارشناسی خود را ابراز کردیم ولی متاسفانه درخصوص طرح تازه با ما هیچ همفکری صورت نگرفت و ناگهان ابلاغ کردند که بایستی مطابق این بخشنامه عمل کنیم. ما نیز به همراه آژانس های تاکسی تلفنی اعتراض خود را به این طرح بیان کردیم که متاسفانه همزمان شد با تغییرات شهردار و حاشیه های آن.

برای معیشت قشر زحمتکش فکر نشده‌است ، زیاد کردن ۴۰۰ درصدی طرح ترافیک را چگونه با مردم محاسبه کنیم؟

این کارشناس حمل و نقل گفت: آنگونه که به نظر می رسد؛ در طرح تازه وانت بارها جهت یک سال فعالیت در محدوده طرح ترافیک می بایست مبلغی حدود چهار تا پنج میلیون تومان پرداخت کنند که این جهت افراد شاغل در این حوزه رقم قابل توجهی هست. اگر رانندگان وانت، تاکسی و آژانس ها یک روز کار نکنند به لحاظ معیشتی دچار مسئله خواهند شد. به جرات می توان گفت مظلوم ترین صنف در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران این افراد هستند. حال چگونه و بر چه معیاری ناگهان این زیاد کردن قیمت بر این قشر زحمتکش تحمیل خواهد شد؟

وی افزود: بی گمان جایی جهت بحث راجع به بیمه و سلامت این افراد باقی نمی ماند. از طرفی زیاد کردن قیمت اخیر باعث زیاد کردن قیمت کرایه ها می شود و تورم ایجاد می کند. باتوجه به اوضاع بد اقتصادی زیاد مردم و رکود حاکم بر جامعه، ما چگونه باید این زیاد کردن 400 درصدی قیمت طرح را با مشتری محاسبه کنیم که به آنها نیز فشار وارد نشود؟ این فقط هزینه طرح ترافیک است و هزینه های متداول دیگری هم وجود دارند که به خدمات شهری اضافه خواهد شد و همین طور قیمت ها را اوج خواهد برد.

به اعتقاد محسن طاقدار، اگر رانندگان وانت، تاکسی و آژانس‌ها یک روز کار نکنند به لحاظ معیشتی دچار مسئله خواهند شد. حال چگونه و بر چه معیاری ناگهان زیاد کردن قیمت

طاقدار تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری تازه همواره با اصناف و خصوصا فعالین حوزه حمل و نقل شهری رابطه خوب و خاص ای داشتند و امیدواریم این رابطه همزمان با آمدن شهردار تازه نیز ادامه پیدا کند. ما انتظار داریم در طرح تازه همچون قبل؛ نگاه خاص ای که به این حوزه وجود داشت، ادامه یابد تا بتوانیم به بااهمیت ترین نشانه شهرداری و شورای شهر و اتحادیه ها که همان ایجاد نظم و انضباط شهری هست، کمک کنیم ولی مهم این است که معیشت قشر پرتلاش و زحمتکش به خطر نیفتد.

واژه های کلیدی: آژانس | چگونه | ترافیک | شهرداری | شورای شهر | اخبار اجتماعی


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs